Şəhər
BakıMəşğulluq növü
Tam iş günüMaaş
-Son müraciət tarixi
27 DecÜnvan
Zəki Məmmədov 2aÜmumi məlumat
Öhdəliklər
- Ticari marketinq strategiyalarının həyata keçirilməsinə, kampaniyaların, tanıtımların izlənilməsinə dəstək göstərmək; - Kampaniya gedişatına günlük , həftəlik və aylıq olaraq nəzarət etmək - Əməkdaşlıq edilən şirkətlərə aylıq satış və kampaniya hesabatını göndərmək - Satışla bağlı müxtəlif təhlillərin (illər üzrə çeşid və brendlər üzrə satış müqayisəsi təhlili, müştəri sayı və s.) aidiyyəti bölmələrə göndərmək - Motivasya əsaslı satış datasının əldə olunması və növbəti ay motivasya planlanılması - Stok analizinin aparılması və stok dəyərinin təhlili |
- Ərazi ziyarətləri, POS (satış nöqtəsi) üzrə rəqiblərin fəaliyyətinin, qiymət strategiyasının, cari promosyonların və stok səviyyəsinin monitorinqini həyata keçirmək; - KA (Key Account) və Ənənəvi ticarət (TT) kanallarında (planoqram, tanıtım, ticarət, kommunikasiya) ticari aktivlikləri idarə etmək; - KA (Key Account) aktivlikləri ilə bağlı danışıqlar aparmaq və bunun əsasında təkliflər planı hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək; - Satış və Marketinq gedişat anlizi və hədəf planlama |
- BTL fəaliyyətlərini həyata keçirmək (promouterlərin iş fəaliyyətinə nəzarət və hədəflərin təyin edilməsi, dadım aksiyaları, tanıtım tipli hədiyyəli aktivliklər və s. planlanması və icrasına nəzarət) - Stokların hərəkətinə mütəmadi nəzarət etmək, zəif hərəkətli məhsullar və ya promosyonlar üzrə ticari planlamalar hazırlayıb satış komandasına təkliflər vermək.
|
Tələblər
- Ali təhsil (Biznesin İdarə Edilməsi, Marketinq və ya İqtisadiyyat yönümlü);
- Azərbaycan və rus dillərini əla, ingilis dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
- Müvafiq sahə üzrə 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilmək;
- Power BI əla səviyyədə bilmək
- SAP proqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- CRM alətlərindən istifadə təcrübəsi;
- Nəticə yönümlü olmaq;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Şəxsi avtomobil və sürücülük vəsiqəsinin olması.